Візки для електровозів ЧС7:
Дмитро Костюченко aka ZIMA
Володимир Агафонов aka Vold
Кабіна для електровозів ЧС8:
Володимир Агафонов aka Vold
Розмір файлів: 39,9 Мб |
Додано: 10.03.2014 р.
Електровоз ЧС7-185
має заводське позначення 82E6. Рік побудови: 1988. Заводський номер електровоза:
8473. Ідентифікаційні номери секцій: 12027983, 12027991. Приписаний до
електровозного депо Харків - «Жовтень» ТЧ-2 Південної залізниці УЗ.
Експлуатується на тягових плечах:
- Харків-Бєлгород;
- Харків-Червоний Лиман;
- Харків-Донецьк;
- Харків-Ясинувата;
- Харків-Маріуполь;
- Харків-Луганськ;
- Харків-Іловайськ;
- Харків-Дніпропетровськ;
- Харків-Запоріжжя;
- Харків-Мелітополь;
- Харків-Джанкой;
- Харків-Сімферополь;
- Харків-Євпаторія;
- інші.
Останній капітальний ремонт (КР) у заводських умовах електровоз пройшов на
Запорізькому електровозоремонтному заводі (ЗЕРЗ) у червні 2009 року. 14
Листопада 2011 року машина вийшла після поточного ремонту (ПР-3), проведеного в
умовах депо «Жовтень». Електровоз ЧС7-185 став першим електровозом на УЗ, який
отримав нове сіре пофарбування кузова та відповідну модернізацію, що стало
частиною заходів у рамках впровадження швидкісного руху в Україні до Євро-2012.
У кабінах локомотивної бригади встановлені спеціальні монітори та кнопки для
можливості контролю, керування автоматичними дверима в пасажирському составі
локомотивного тягла, а також нові радіостанції і архіватор запису переговорів;
відновлено роботу електродинамічного гальма (ЕДГ).
16 Січня 2011 року електровоз ЧС7-185 з першим дослідним межрегіональним
составом локомотивного тягла (вагони моделей 61-7061, 61-7062, 61-7063, 61-7064,
61-7065 на візках з пневматичним підвішуванням і дисковими гальмами моделі
68-7041) здійснив дослідну поїздку за маршрутом Харків-Сімферополь-Харків. Під
час випробувань на ділянці між містами Харків та Лозова поїзд прямував зі
швидкістю 160 км/год на довжині 90 км. Дослідний состав з 9 вагонів постійного
формування побудований в кінці грудня місяця 2011 року Крюківським
вагонобудівним заводом (ПАТ «КВБЗ»). У склад комісії увійшли керівники та
фахівці заводу-виготовника, Південної залізниці, які визнали випробування
вдалими.
Зовнішній вигляд електровоза виконаний на фототекстурах станом на 16.02.2012 р.