КАБІНА ЛОКОМОТИВНОЇ БРИГАДИ ЕЛЕКТРОВОЗА ВЛ11М/5

Microsoft Train Simulator

 

© Автори:

 



Фотоматеріал кабіни локомотивної бригади електровоза:
aka SDA (www.train-photo.ru)

 


Створення та налаштування кабіни локомотивної бригади електровоза під MSTS:
Дмитро Куліков aka МЕХАНИК

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлу: 12,2 Мб   |   Додано: 06.12.2009 р. 

З метою поповнення парку електровозів постійного струму для забезпечення зростаючих обсягів перевезень та оновленя парку електровозів постійного струму Укрзалізниця в 2007—2008 рр. придбала нові уніфіковані вантажні електровози ВЛ11М/5 потужністю 4600 кВт та конструкційною швидкістю 100 км/год виробництва Тбіліського електровозобудівного заводу (ТЕВЗ).


   Технічні характеристики:
   — конструкційна швидкість — 100 км/год;
   — осьова формула — 2х(2о-2о );
   — напруга контактної мережі — 3 кВ постійного струму;
   — навантаження на вісь — 22,5 т;
   — потужність тривалого режиму — 5820 кВт;
   — сила тяги в тривалому режимі — 396 кН;
   — тип тягової передачі — постійного струму;
   — електричне гальмо — рекуперативне.
 

На відміну від своїх попередників ВЛ11, які були розроблені ще в середині 70-х років минулого сторіччя, вони мають сучасні прилади безпеки (АЛС-МУ), кондиціонери, систему протипожежної безпеки та уніфіковані кабіни керування.
 

На даний час на залізницях України експлуатується вже 11 електровозів ВЛ11М/5, які поставлені в локомотивне депо Кривий Ріг Придніпровської залізниці.

 

 

 

© Статтю підготовлена за матеріалами газети "Магістраль" №№43-44 (1420-1421) від 13-19 червня 2009 р. Микола Снітко ЦЗ УЗ