ЕЛЕКТРОВОЗ ВЛ11М-462

Microsoft Train Simulator

 

© Автори:

 


Оригінальна модель:
Роман Власюк (c) ака RoM

 


Фотоматеріал, текстури, перефарбування моделі:
Дмитро Куліков (c) aka МЕХАНИК

 


Технічне налаштування:
Павло Олюнін (c) aka DefCon

 


 Окремі подяки: Кирило Камчаткін (c) aka k2v7 - за  консультації

 

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлу: 6,1 Мб   |   Додано: 31.12.2008 р. 

 

Модернізований магістральний вантажний електровоз ВЛ11М багатосекційного формування є модифікацією електровоза ВЛ11 і призначений для експлуатації на вантажонапружених електрифікованих ділянках залізниць  із шириною колії 1520 мм і напругою в контактній мережі 3000 V постійного струму.

 

Досвідчений зразок електровоза ВЛ11М був виготовлений Тбіліським електровозобудівним заводом  за проектом спеціального проектно-конструкторського бюро науково-виробничого об'єднання "Електровозобудівник" у 1986 р. Серійний випуск електровоза розпочатий з 1987 р. Завод виготовляє електровози ВЛ11М у двосекційному виконанні. Секції однотипні. У процесі експлуатації електровози можуть бути сформовані із трьох або чотирьох секцій (два двосекційних електровози), керованих по системі багатьох одиниць. Основні технічні дані електровозів ВЛ11м (у двосекційному виконанні):

- конструкційна швидкість: 100 км/год;

- маса електровоза в робочому стані: 184 т;

- осьова формула:  2 (20 - 20);

- довжина електровоза  по осях автозчеплень: 32880 мм;

- ширина кузова: 3160 мм;

- потужність тривалого режиму на валах ТЕД: 4600 кВт

 

Все електричне устаткування розраховане на надійну роботу при підвищенні напруги в контактній мережі до 4000 V і зниженні до 2200 V, температури навколишнього середовища (поза кузовом) від-50 до +40 °С (+55°С у кузові), верхньої відносної вологості повітря 90 % при 27 °С.

 

Кузов, екіпажна частина, пневматичне й основне електричне устаткування електровоза ВЛ11М уніфіковані з електровозами постійного струму ВЛ10, ВЛ10В і ВЛ11, а також змінного струму ВЛ80Р и ВЛ80С.            :

 

Кожна секція кузова спирається на два двовісні візки за допомогою колискового підвішування. Рами візків звареної конструкції обладнані безщелепними буксами з роликовими підшипниками.

 

Електровози ВЛ11М широко експлуатуються локомотивними депо: Баладжари, Гянджа (Азербайджан); Львів-Захід, Мукачеве (Україна); Орел, Підмосковне, Чусовське, Ярославль-Головний (Росія). Також, ВЛ11М до недавнього часу можна було зустріти  в локомотивних депо РЖД: Ожерелля, Орехове та Свердловськ-Сортувальний.

 

 

© Статтю підготував Дмитро_УЗ за матеріалами книги: "Электровоз ВЛ11М. Руководство по эксплуатации". - "Транспорт", Москва, 1994 р.