ПАСАЖИРСЬКИЙ КУПЕЙНИЙ ВАГОН №07611278 СПОЛУЧЕННЯМ ХАРКІВ — ТАВДА Microsoft Train Simulator
|
|
© Автори:
|
|
Розмір файлу: 9,9 Мб | Додано: 04.11.2009 р. | |
Короткий технічний опис вагона
Купейні вагони типу DKi виготовлялись заводом Wagonbau Ammendorf у Німеччині для залізниць колишнього Радянського союзу та для окремих
країн СНД у 1991-1996 рр. Такий вагон має дев'ять чотиримісних і одне двомісне купе, службове приміщення, котельне відділення (у вагонах з водяним опаленням), два туалети (по одному в кінцевих частинах вагону), два тамбури і коридори, відповідно котлового й некотлового кінців
вагона і поздовжній. Деякі вагони обладнані центральним радіотрансляційним пунктом, розташованим на площі двомісного купе. Пасажирські купе утворені поперечними й поздовжньої фанерними перегородками. В останній є прорізи по кількості купе, перекриті засувними дверима. Кожне купе
обладнане напівм'якими піднімальними диванами, під якими є рундуки для багажу, напівм'якими відкидними спальними полицями, шарнірно закріпленими на поперечних перегородках над диванами. У неробочому положенні полиці підняті й зафіксовані пружинними засувками під деяким кутом до
перегородки. У купе над спальними місцями підвішені сітки для дрібного багажу, тримачі для штанів, гачки-вішалки й софіти для індивідуального освітлення. Всі купе обладнані також переносними сходами. На стелі розташована нижня регульована частина дефлектора, жалюзі для подачі й
рівномірного розподілу повітря, люмінесцентний світильник і репродуктор. Для багажу пасажирів відведена також ніша, розміщена між стелями купе й коридору. Під вікнами встановлені столики. Поздовжні й поперечні стіни всередині вагону, всі перегородки із двох сторін і стелі (у тому
числі й у тамбурах) покриті твердим пластиком.
Поїзд №327/328 сполученням Харків — Тавда
Пасажирський купейний вагон №07611278 включений до складу поїзду дальнього сполучення цілорічного обертання №№327/328 Харків-Тавда. На своєму шляху прямування поїзд проходить через наступні станції: Харків-Пасажирський, Куп'янськ-Вузловий Південної залізниці; Валуйки, Ліски,
Поворине, Балашов,Ртищеве І Південно-Східної залізниці; Пенза І, Рузаївка, Саранськ Куйбишевської залізниці; Червоний Вузол, Канаш, Казань, Агриз Горьківської залізниці; Дружинине, Свердловськ-Пасажирський, Костоусове, Талий Ключ, Тавда Сверловської залізниці. Таким чином
загальна відстань маршруту складає 2741 км На зимовий період маршрут поїзду скорочується до Єкатеринбургу. Состав поїзду двогрупний:
|