ПАСАЖИРСЬКИЙ КУПЕЙНИЙ ВАГОН №07611278
 ПОЇЗДА №№327/328

СПОЛУЧЕННЯМ ХАРКІВ — ТАВДА 

Microsoft Train Simulator

 

© Автори:

 


Модель та текстури:
Віктор Михайлов (c) aka awaken
Сергій Єрмоленко (c) aka св_вл8
Слава Усов (c) aka Slavau
Роман Власюк (c) aka RoM

 


Фотоматеріал окремих частин пасажирського вагона:
Віктор Михайлов (c) aka awaken

 


Фотоматеріал пасажирського вагона №№07611278:
Валентин Геврасьов (с) aka Val@rk

 


Технічне налаштування:
Віктор Михайлов (c) aka awaken
Олексій Алпатов (c) aka Aleks

 


Перефарбування окремих частин пасажирського вагона:
Віктор Кузичкин (c) aka Snake

 


Перефарбування пасажирського вагона №№07611278:
Сергій Марченко (с) aka sERgo

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлу: 9,9 Мб   |   Додано: 04.11.2009 р. 

 

Короткий технічний опис вагона

 

Купейні вагони типу DKi виготовлялись заводом Wagonbau Ammendorf у Німеччині для залізниць колишнього Радянського союзу та для окремих країн СНД у 1991-1996 рр. Такий вагон має дев'ять чотиримісних і одне двомісне купе, службове приміщення, котельне відділення (у вагонах з водяним опаленням), два туалети (по одному в кінцевих частинах вагону), два тамбури і коридори, відповідно котлового й некотлового кінців вагона і поздовжній. Деякі вагони обладнані центральним радіотрансляційним пунктом, розташованим на площі двомісного купе. Пасажирські купе утворені поперечними й поздовжньої фанерними перегородками. В останній є прорізи по кількості купе, перекриті засувними дверима. Кожне купе обладнане напівм'якими піднімальними диванами, під якими є рундуки для багажу, напівм'якими відкидними спальними полицями, шарнірно закріпленими на поперечних перегородках над диванами. У неробочому положенні полиці підняті й зафіксовані пружинними засувками під деяким кутом до перегородки. У купе над спальними місцями підвішені сітки для дрібного багажу, тримачі для штанів, гачки-вішалки й софіти для індивідуального освітлення. Всі купе обладнані також переносними сходами. На стелі розташована нижня регульована частина дефлектора, жалюзі для подачі й рівномірного розподілу повітря, люмінесцентний світильник і репродуктор. Для багажу пасажирів відведена також ніша, розміщена між стелями купе й коридору. Під вікнами встановлені столики. Поздовжні й поперечні стіни всередині вагону, всі перегородки із двох сторін і стелі (у тому числі й у тамбурах) покриті твердим пластиком.
   Купейні вагони, обладнані електричним опаленням, не мають котельного відділення. На його місці розміщують умивальну або приміщення для побутових потреб з мийкою й шафами для посуду.
Основний тип купейного вагону із чотиримісними купе й напівм'якими ("твердими") спальними місцями має десять купе на 38 місць. Вага тари цього вагону 50 тс.



  

 

Поїзд №327/328 сполученням Харків — Тавда

 

Пасажирський купейний вагон №07611278 включений до складу поїзду дальнього сполучення цілорічного обертання №№327/328 Харків-Тавда. На своєму шляху прямування поїзд проходить через наступні станції: Харків-Пасажирський, Куп'янськ-Вузловий Південної залізниці; Валуйки, Ліски, Поворине, Балашов,Ртищеве І Південно-Східної залізниці; Пенза І, Рузаївка, Саранськ Куйбишевської залізниці; Червоний Вузол, Канаш, Казань, Агриз Горьківської залізниці; Дружинине, Свердловськ-Пасажирський, Костоусове, Талий Ключ, Тавда Сверловської залізниці. Таким чином загальна відстань маршруту складає 2741 км На зимовий період маршрут поїзду скорочується до Єкатеринбургу. Состав поїзду двогрупний:
   - вагон №0: один безпересадочний вагон сполученням Київ-Тавда (Єкатеринбург) приписки ЛВЧД-1 Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці;
   - вагони №№1-14: чотирнадцять вагонів (дев’ять – при відсутності факультативних вагонів, які включаються до складу поїзду при збільшенні пасажиропотоку) сполученням Харків-Тавда приписки ЛВЧД-15 Тавда Свердловської РДОП. У зимовий період курсує 14 вагонів приписки ЛВЧД-3 Свердловськ Свердловської РДОП;
   - вагони №№15-18 (вагон №50): чотири причіпних вагони сполученням Харків-Казань приписки ЛВЧД-13 Горьківської РДОП (серед групи причіпних вагонів – один вагон факультативний і при його наявності у складі поїзду, поштово-багажний вагон №50 виключається зі складу поїзду).
   На шляху прямування поїзд проходить митний контроль по станціях Тополі, Куп’янськ-Вузловий (УЗ) і Валуйки (РЖД). По станції Куп’янськ-Вузловий (УЗ) поїзд змінює нумерацію, а по станції Рузаївка змінює напрямок руху. Зміна локомотивів відбувається по станціях Валуйки, Ліски, Балашов, Пенза І, Казань, Дружинине, Свердловськ-Пасажирський. На маршруті обертається три состави, що обладнані комбінованим опаленненням та ЕПГ. Максимальна допустима довжина поїзду по дільницях прямування: Свердловська залізниця – 18 ваг., Горьківська залізниця – 20 ваг., Куйбишевська залізниця – 19 ваг., Південно-Східна залізниця – 19 ваг., Південна залізниця – 19 ваг. Максимальна схема поїзду: Єкатеринбург-Казань – 15 ваг., Казань-Харків – 19 ваг.
Перефарбовка вагону виконана на фототекстурах станом на 10.10.2008 р.
 


   © Статтю підготував Черепков Д. В. aka Dmitro_UZ за матеріалами наступних книг:

   - Л. Д. Кузьмич "Вагоны. Проектирование, устройство и методы испытаний" - Москва, "Машиностроение", 1978 р.;
   - И. В. Боков "Служебное расписание движения пассажирских поездов с 31 мая 2009 г." - Харків, СТГО Південна залізниця, 2009 р.;
   - "Служебное расписание движения пассажирских поездов с 31 мая 2009 г." - Самара, Куйбишевська залізниця, філія ВАТ "Російські залізниці", 2009 р.