ПАСАЖИРСЬКИЙ ПЛАЦКАРТНИЙ ВАГОН №04423604
 ФІРМОВОГО ПОЇЗДА №№19/20 "НИКОЛАЙ КОНАРЕВ"

СПОЛУЧЕННЯМ МОСКВА — ХАРКІВ 

Microsoft Train Simulator

 

© Автори:

 


Модель і текстури:
Віктор Михайлов (c) aka awaken
Федюнин Олександр (c) aka --RZD--


Технічне налаштування:
Віктор Михайлов (c) aka awaken
Олексій Алпатов (c) aka Aleks
Олексій Федоров (с) aka Im-Ho-Tep


Перефарбування:
Федюнин Олександр (c) aka --RZD--
Марченко Сергій (с) aka sERgo

 


Фотоматеріал (окремих елементів вагона):
Голубовський Іван (c) aka GiG

 


Фотоматеріал вагона №04423604:
Папуця Антон (с) aka MetroFanat

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлу: 12,3 Мб   |   Додано: 20.04.2011 р. 

 

Короткий технічний опис вагона

 

Даний пасажирський вагон №04423604 є некупейним вагоном плацкартного типу побудови Тверського (Калінінського) вагонобудівного заводу (ТВЗ). Приписаний вагон до ВЧ-1 Харків Південної залізниці і включений до складу фірмового поїзда «Николай Конарев» №19/20. Перефарбовка вагона виконана на фототекстурах станом на 22.08.2008 року. До зазначеної дати вагон пройшов деповський ремонт у ВЧД-6 ПЗ у червні 2007 року. Дана модель вагона є сьомим поколінням вагонів побудови ТВЗ і відрізняється від попередніх поколінь передусім тим, що застосовані нові стеклопакети з більш округленою формою та наявністю в окремих вікнах відкидних квартирок. Торцеві стінки такого вагона є гладкими із загостреними вертикальними гофрами, що доходять до лінії даху вагона. Ящики для вугілля вмонтовані всередині торцевих стін (у перших поколінь вагонів будівництва ТВЗ вони знаходились на ззовні).

 

Пасажирське приміщення вагона розділене перегородками на дев'ять сполучених відділень, в яких у два яруси розміщені шість спальних місць — чотири поперек вагони й два вздовж нього. Над кожною парою спальних місць встановлені багажні полиці. Під вікном, між поперечними диванами закріплений столик. У всіх перегородках, між диванами влаштовані прорізи, що утворюють наскрізний прохід уздовж всього пасажирського приміщення.

 

Середні поперечні полиці в неробочому положенні можна піднімати й фіксувати під певним кутом до перегородки. Поздовжні середні полиці шарнірно пов'язані із двома тягами, підвішеними на кронштейнах до стіни. Це дозволяє забрати поздовжню полицю під багажну полицю й в цьому положенні замкнути її спеціальними пружинними пальцями, встановленими на перегородках. Нижній поздовжній диван виконаний із двох бічних сидінь і поворотної середньої частини з кронштейном. У піднятому та закріпленому до стіни положенні середня частина утворює столик, розташований під вікном. До торців поперечних і поздовжніх диванів прикріплені боковини, що з'єднують два дивани суміжних пасажирських відділень. У кожного спального місця на перегородках закріплені сітки для дрібних речей, брюкотримачі, гачки-вішалки.

 

Стелі у відділеннях для пасажирів закривають повітропровід, що йде вздовж всього вагона. Вони виконані у вигляді окремих секцій з деревинно-волокнистої плити завтовшки 4 мм. На них розміщені решітки для подавання повітря у вагон, нижня частина дефлектора та люмінесцентний світильник. Стелі коридорів виготовлені зі столярних плит завтовшки 19 мм.

 

У вагоні передбачені дві туалетні кімнати, розміщені по обох кінцях вагона; службове приміщення і двомісне купе для відпочинку обслуговуючого персоналу. У кінцевих частинах вагона є коридори. В одному з них розміщене котельне відділення з пов'язаною з ним установкою для кип'ятильника, а в іншому перебуває ящик для сміття. Такі вагони мають вагу тари 50 тс і 54 спальних місць.

Фірмовий поїзд №19/20 «Николай Конарев»


 

Фірмовий поїзд «Николай Конарев» відправився у свій перший рейс 27 травня 2007 року. Состав поїзда сполученням «Харків-Москва», що раніше називався «Южанин», почав носити назву легендарного харків'янина. Увічнити прізвище колишнього начальника Південної залізниці та міністра шляхів сполучень СРСР Миколи Конарєва, вирішили як українці, так і росіяни. Після його смерті обидві сторони виступили з ініціативою назвати поїзд «Харків-Москва» на честь відомого залізничника. Одним з ініціаторів дати ім'я колишнього начальника Південної магістралі поїзду «Харків — Москва», став начальник Південної залізниці - Віктор Остапчук.
 

На маршруті курсує в оберті два состава приписки ВЧ-1 Харків Південної залізниці, сформованих з вагонів побудови ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» та ВАТ «Тверський вагонобудівний завод». Розрахункова вага поїзда – 1100 тонн. Довжина поїзда не більше 18 вагонів. На ділянці Харків — Бєлгород рух поїзда забезпечується локомотивами ЧС2, ЧС7 приписки електровозного депо Харків - «Жовтень» (ТЧ-2) Південної залізниці; на ділянці Бєлгород — Москва рух поїзда забезпечується локомотивами ЧС2К, ЧС7 локомотивних депо Московської залізниці. Всі вагони поїзда мають біло-синє пофарбування. У центрі кожного вагона нанесено надпис «Николай Конарев», а поруч праворуч — його розпис.
 

Поїзд «Николай Конарев» курсує цілорічно щоденно. Щодня о 19-35 (за київським часом) поїзд відправляється зі станції Харків-Пасажирський і наступного дня прибуває о 9-42 (за московським часом) до станції Москва-Курська. Загальний час на шляху прямування складає 13 годин 7 хвилин.
 

У зворотній шлях поїзд відправляється зі ст. Москва-Курська, відповідно, о 21-32 і прибуває до ст. Харків-Пасажирський о 9-23 наступного дня. Загальний час на шляху прямування складає 12 годин 51 хвилину. На своєму шляху поїзд зупиняється по станціях Козача Лопань, Бєлгород, Курськ, Орел, Тула І. По станціях Козача Лопань і Бєлгород поїзд проходить прикордонний і митного контроль.

 

 

 

© Статтю підготував Черепков Д. В. aka Dmitro_UZ за матеріалами наступних джерел:
 

- Л. Д. Кузьмич "Вагоны. Проектирование, устройство и методы испытаний" - Москва, "Машиностроение", 1978 р.
 

- стаття медіа-групи «Об’єктив» від 28.05.2007 р. – " "Николай Конарев" следует в Москву";
 

- И. В. Боков "Служебное расписание движения пассажирских поездов" - Харків, СТГО Південна залізниця, 2010 р.