ЕЛЕКТРОВОЗ ЧС7-185

Microsoft Train Simulator

 

© Автори:

 

Модель:
Антон Фатенко aka Toha
Вячеслав Усов aka Slavau

 

Текстури:
Антон Фатенко aka Toha
Вячеслав Усов aka Slavau
Олександр Голіков aka Lavamancer

 


Технічне налаштування:
Владислав Шорін aka Vlad
Антон Фатенко aka Toha
Дмитро Куліков aka МЕХАНИК

 


Фотоматеріал електровоза ЧС7-185:
Олексій Краснов

 


Перефарбування:
Сергій Марченко aka sERgo

 

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлу: 11,61 Мб   |   Додано: 03.03.2012 р. 

Електровоз ЧС7-185 має заводське позначення 82E6. Рік побудови: 1988. Заводський номер електровоза: 8473. Ідентифікаційні номери секцій: 12027983, 12027991. Приписаний до електровозного депо Харків - «Жовтень» ТЧ-2 Південної залізниці УЗ. Експлуатується на тягових плечах:


- Харків-Бєлгород;
- Харків-Червоний Лиман;
- Харків-Донецьк;
- Харків-Ясинувата;
- Харків-Маріуполь;
- Харків-Луганськ;
- Харків-Іловайськ;
- Харків-Дніпропетровськ;
- Харків-Запоріжжя;
- Харків-Мелітополь;
- Харків-Джанкой;
- Харків-Сімферополь;
- Харків-Євпаторія;
- інші.

Останній капітальний ремонт (КР) у заводських умовах електровоз пройшов на Запорізькому електровозоремонтному заводі (ЗЕРЗ) у червні 2009 року. 14 Листопада 2011 року машина вийшла після поточного ремонту (ПР-3), проведеного в умовах депо «Жовтень». Електровоз ЧС7-185 став першим електровозом на УЗ, який отримав нове сіре пофарбування кузова та відповідну модернізацію, що стало частиною заходів у рамках впровадження швидкісного руху в Україні до Євро-2012. У кабінах локомотивної бригади встановлені спеціальні монітори та кнопки для можливості контролю, керування автоматичними дверима в пасажирському составі локомотивного тягла, а також нові радіостанції і архіватор запису переговорів; відновлено роботу електродинамічного гальма (ЕДГ).
16 Січня 2011 року електровоз ЧС7-185 з першим дослідним межрегіональним составом локомотивного тягла (вагони моделей 61-7061, 61-7062, 61-7063, 61-7064, 61-7065 на візках з пневматичним підвішуванням і дисковими гальмами моделі 68-7041) здійснив дослідну поїздку за маршрутом Харків-Сімферополь-Харків. Під час випробувань на ділянці між містами Харків та Лозова поїзд прямував зі швидкістю 160 км/год на довжині 90 км. Дослідний состав з 9 вагонів постійного формування побудований в кінці грудня місяця 2011 року Крюківським вагонобудівним заводом (ПАТ «КВБЗ»). У склад комісії увійшли керівники та фахівці заводу-виготовника, Південної залізниці, які визнали випробування вдалими.
Зовнішній вигляд електровоза виконаний на фототекстурах станом на 16.02.2012 р.